درباره من

عکس من
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

یکشنبه، شهریور ۰۱، ۱۳۸۸

از کوزه برون همان تراود که در اوست



صدای آمریکا-آقای هاشمی در نخستین حمایت آشکار از آیت الله خامنه ای از زمان انتخابات ریاست جمهوری، اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم را لازمه عبور کشور از بحران داخلی و مقابله با «مشکلات و اوضاع خارجی» دانست و بر در پیش گرفتن اقدام «باتدبیر، اصولی و صحیح» تأکید کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان، سپس همگان را به رعایت «دستورات و رهنمودهای» رهبر جمهوری اسلامی دعوت کرد و خواستار«ایجاد شرایط مناسب برای عمل و پایبندی فراجناحی به قانون اساسی، برخورد با قانون شکنان، جایگزین کردن فضای عقلایی به جای فضای هیجانی و احساسی، ایجاد فضای آزاد نقادی و پاسخگویی مناسب و قانونی به نقدهای منصفانه» شد.


وقتی آدم بساز و بفروش باشد و تازه آخوند هم باشد، بیش از این نمی شود انتظار داشت. یکی از بزرگترین نقطه ضعفهای رفسنجانی و اعضای خانواده اش، دزدی های کلان در ارقام نجومی و رسوایی این خاندان طیّ سی سال حکومت نکبت بار آخوندهای غارتگر در ایران است.

رفسنجانی بارها نشان داده که یک آخوند نان به نرخ روزخور و اهل معامله است. مورد معامله هم اصلا مهم نیست. مهم این است آنچه در این سالِ سی بی هیچ رنج و مشقّتی به دست آورده را به آسانی از دست ندهد. او با دو دوتا کردن و کلّی چرتکه انداختن امروز به این نتیجه رسیده که منافعش در بیت رهبری تامین می شود. هر چند که باز هم یکی به نعل و یکی به میخ زده و از برخورد با قانون شکنان سخن گفته امّا درست در زمانی که ملّت رهبری نظام را زیر ضرب شعارهایی نظیر ( خامنه ای قاتله-ولایتش باطله) گرفته و او را مسئول تمامی وقایع جنایتکارانۀ رژیم از قبیل شکنجه و قتل و تجاوز می داند، آخوند بدنام و دودوزه باز همگان را به رعایت دستورات و رهنمودهای رهبری دعوت می کند!!.

لعنت بر این آخوند روسیاه و مزوّر که منافع حقیر خود را با منافع یک خلق به پا خاسته و تحت ستم معامله نمود و دوباره سر در آخور ولی فقیه فرو برد.
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش - باز جوید روزگار وصل خویش


البته دیر یا زود این آخوند حیله گر پی به اشتباه محاسبه خود خواهد برد. فروکش کردن اعتراضات و قدری آرامتر شدن اوضاع هرگز و هرگز به این معنا نخواهد بود که آخوندهای هرزه و فاسد و تبهکار از دار مکافات جان سالم به در برده اند. اینرا آینده نشان خواهد داد و همۀ این رجّاله های رذالت پیشه روزی خواهند فهمید که سرنوشتی جز مرگ ذلّت بار و ننگین در انتظارشان نخواهد بود.

تصفیّه شدن جنبش با شکوه مردمی از لوث وجود آخوندهای خمینی صفتی چون هاشمی رفسنجانی نه تنها جای نگرانی ندارد که اتّفاقا صفوف مبارزه را متحدتر و متشکّلتر خواهد کرد. شناختن دوست و دشمن تنها از این راه ممکن و میسّر است. فراموش نکنیم که ملّت شجاع ایران قبلا تکلیف این آخوند سازشکار و معامله گر را با شعار ( هاشمی سکوت کنی خائنی ) روشن کرده بود. روباه پیر خبرگان و تشخیص مصلحت ولی فقیه امروز پا را از سکوت فراتر گذاشته و دعوت به رعایت دستورات رهبری نموده است. حتما به زودی هم همین عربده ها را در کسوت نمایش جمعه سر خواهد داد.

براستی که برای جنبش با شکوهی که جهانیان را به تحسین واداشته، نام بردن از مهرۀ مکّار و روبه صفتی به نام رفسنجانی آنهم در صفوف مردم، شایسته نبود. البته او این شانس را داشت که با همراهی با ملّت ایران برای یکبار هم که شده طیّ این سی سال حکومت ننگین، قدری کسب وجهه کرده و خودش را تطهیر نماید امّا چه می شود کرد که از قدیم گفته اند:
از کوزه برون همان تراود که در اوست.

23 آگوست 2009 برابر با 1 شهریور 1388

۳ نظر:

hojjat گفت...

salam hadi jan

dar site aftabkaran shere shoma chap shodeh.in ra man barashun ferestadam wali ba maile joda.matlabe balash ra khodam neweshtam.az anja ke asharat sarasar ehsase ensany nesbat be walataryn ensanhast pishnehad mikonam khodat baraye aftabkaran ya hambastegy befresty.ghrbanat hojat

hojjat گفت...

salam hadi jan

dar site aftabkaran shere shoma chap shodeh.in ra man barashun ferestadam wali ba maile joda.matlabe balash ra khodam neweshtam.az anja ke asharat sarasar ehsase ensany nesbat be walataryn ensanhast pishnehad mikonam khodat baraye aftabkaran ya hambastegy befresty.ghrbanat hojat1353ne

hojjat گفت...

salam hadi jan

dar site aftabkaran shere shoma chap shodeh.in ra man barashun ferestadam wali ba maile joda.matlabe balash ra khodam neweshtam.az anja ke asharat sarasar ehsase ensany nesbat be walataryn ensanhast pishnehad mikonam khodat baraye aftabkaran ya hambastegy befresty.ghrbanat hojat1353ne