درباره من

عکس من
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

شنبه، شهریور ۰۷، ۱۳۸۸

اظهارات یک دلقک سیلی خورده از خلق


فرماندۀ مضحک سپاه محمّد علی جعفری، در نقش یک دلقک روسیاه به میدان آمده و ادّعا می کند که بعد از انتخابات در ایران در مجموع بیست و نه نفر کشته شده اند که بیست نفر آنها از نیروهای بسیج و نیروهای مردمی!! با سابقه بسیجی بوده اند و نه نفرشان از مخالفین و معارضین بوده اند.

این اظهارات که از سر درماندگی و زبونی و بیچارگی عنوان می شوند، جز دامن زدن بیشتر بر شعله های خشم مردم، هیچ سود و ثمری برای سرداران بی سر و اربابان با عمّامه و بی عمّامه شان نداشته و نخواهد داشت.

عجبا! زمانی که دست از سر استخوانهای باقیمانده از جنگ ضدّ مردمی آنهم پس از گذشت بیش از بیست سال بر نمی دارند و با کارناوال راه انداختن، جهت دفن راهیّ دانشگاهها و مراکز علوم عالی می کنند، چگونه از جنازه بسیجی ذوب در ولایت غافل شده اند و تا امروز که بیش از دو ماه از قیامهای مردمی می گذرد، هیچ جنازه ای از این موجودات دوپای بی اصل و نَسَب تشییع و خاکسپاری نشده؟!

فرمایشات رذیلانۀ این پاسدار جنایتکار در حالی است که فیلمها و تصاویر شهیدان قیام نه فقط در ایران که در سراسر جهان کوس رسوایی رژیم جنایتکار ولایت فقیه را به صدا در آورده و هر روز که می گذرد، اخبار جدیدتری از این جنایات و کشتار بیرحمانه فاش و برملا می گردد. به این می گویند تُف سر بالا که مستقیما بر صورت ولیّ فقیه رذل و فرومایه رژیم آدمکشان فرو خواهد آمد.

به این پاسدار جیره خوار و جنایتکار هم باید گفت: باش تا صبح دولتت بدمد. سرانجام نوبت به خلق و روز انتقام فرا خواهد رسید تا خرده فرمایشات امروزت را در ابعادی بسا بسا وسیعتر تعبیر کند و ریش و ریشه تان را با آتش قهر و کین و خشم خویش چنان بسوزاند که عبرت تمامی جنایتکاران تاریخ شوید.

هیچ نظری موجود نیست: